Sixties!



Ewa Roos - Vilken härlig dag

Just nu läser jag om 60-talet på olika internetsidor, därav låten här uppe. Ungdomsrevolter, krig och Beatles speglar decenniumet! Saker som jag nu kommit fram till att jag gillar är bland annat de kända ikonerna såsom Twiggy och Grace Kelly, musiken till viss del och kläderna! Gick in på tradera och hittade måååååånga 60-tals drömmar. Oops, nu har mamma ropat på mig ett bra tag... hon vill ha hjälp med något på datorn. Teknisk mamma? Mja. Så jag får väl helt enkelt försöka slita mig bort från Lill Babs, batikfärgade tröjor och de sinnesförvirrade hippie-sarna och återgå till detta roliga arbete senare.

:) Hemstudiedag imorgon och på tisdag.

:( Mycket plugg just nu (som får speciellt stort utrymme i bloggen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0