INDIANFLICKA/REDINDIANGIRL.

 

T-Shirt jc, haremsbyxor lindex, ringar, halsband och armband från lite olika ställen...


Jag ändrade mig när jag sa att jag skulle ta ett dopp i poolen, för att det ösregnade nyss. Jaja, får väl hitta på något inomhus istället. Rulla ut yogamattan och göra "solhälsningen" och läsa ut "Martha" får det nog bli. Senare ska en av mina småsyrror firas. Hon blir tonåring! Jordgubbstårta på det. Nu är det min tur att räkna dina finnar E... med blandat intresse. Veckan som kommer tänkte jag åka iväg och shoppa. Saker som står på listan: Jumpsuit, t-shirts, linnen, långärmat, klänningar. Och försöka hitta ett par vita jeans på secondhand som jag kan klippa till shorts.  

Annars blev jag glad av ett sms från en kompis. Uppiggande! Om ändå vädret vore detsamma.

Kommentarer
Postat av: Its all about fashion

Kikar in :D

allt bra ?

2009-07-11 @ 18:44:24
URL: http://fashionbybea.blogg.se/
Postat av: elin

fint :)

2009-07-12 @ 17:44:45
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0