SHE/IS/A/SPRING/FAIRY.

 

Änglarna ett kuvert och fen ett vykort, från min faster... vackert.

Idag har jag till stor del tillbringat dagen utomhus, närmare bestämt på studsmattan, kaninhagen och gräsplätten, där jag satt och gosade med kaninen. Drömt om sommaren och spatserat runt i rutig flanellskjorta, uppvikta jeans, gladiatorsandaler och wayfarers. Ringt och pratat ett långt samtal med faster min. Blivit ompysslad i håret, då en granntjej tog sig tiden att göra en snedfläta på mig. Senare mot kvällskvisten åt vi pasta och köttbullar i tomatsås och sen vankades det "Adams" vaniljkaka framför Andra Avenyn. Och nu har jag smort in mig med syrrans plommonspäckade kroppslotion och ska gå och lägga mig. Imorgon blir det gymmet och kika lite på stan. Såg ett par svarta byxor (harem) i lite pösigare modell, på lindex förut. Inte lika "blöjformade" som Gina Tricot´s i alla fall. 149 kronor.

Kommentarer
Postat av: natalie

sv: åå tack så mycket :) ja matte är ush! gillar din blogg också !

2009-04-08 @ 08:43:56
URL: http://cocaineusers.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack du! =)

2009-04-11 @ 22:42:32
URL: http://saltwaterandraybans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0