giving my life to a rainbow like you.



En gammal nerklottrad anteckningsbok som jag fick när jag var mindre, kanske 9-10 år... tycker den har sött omslag hur som helst. I den står står det dikter, franska och tyska-glosor och när jag skulle gå på disco. Vilken tid och så. Lite vardagshändelser, shoppinglistor, drömrum, tv-program som Förhäxad som jag var helt såld på. Och Huset fullt för den delen. Och Gilmore Girls. Favoritkompisar, vad jag ville att mina barn skulle heta. Skisser på kläder, multiplikation, rövarspråket, pandor, Raymond & Maria-låttexter, Tidningen Witch-texter. Ojojoj, vad jag hade blandade intressen alltså. Den här bloggen tror jag kommer bestå väldigt mycket av gamla saker, minnen. Förfluten tid. Men mig gör det inget. Jag gillar ju att se tillbaka på gamla saker.

Kommentarer
Postat av: natalie

ååå underbar!

2009-01-25 @ 01:38:44
URL: http://dot.blogg.se/
Postat av: STINA

gud vad kul det är att hitta sådant!

2009-01-25 @ 18:55:21
URL: http://sundaysunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0