HAIR!



Jag är en klumpig människa. Apropå ingenting. Igår stänkte det upp tomatsoppa med chili i, i ena ögat och idag sa det schwosch, när jag tryckte gaffeln på citronen (smartskallar är vi allihoppa) i ögat. Aotsch. Gick till vattenkranen och stänkte upp - vatten, den här gången. Tack och lov. Hade bara fattats om jag hade "råkat" stänka aceton i ögat också, när jag skulle ta bort gammalt nagellack... eller tandkräm för den delen. Eller som min syrra gjorde förut - spraya parfym i ögat. I skolan idag, vid lunchen, var jag kanske dum att ha en bautastor (många uttryck här), men snygg, stickad tröja, med värsta ballongärmarna. Kan förresten visa er den nån dag. När orken och lusten återvänder. Efter sisådär några år. Utan pizzasallad på då, som den fick när jag käkade. OKej, nu MÅSTE jag skärpa mig och sova. Inte undra på att jag är klumpig. Schlafs gut!   

Kommentarer
Postat av: Bella

jag gillar bilderna. :D

2009-02-14 @ 13:03:01
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Johanna

Bella: Tack så mycket! =)

2009-02-15 @ 00:29:32
URL: http://saltwaterandraybans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0