Jag vädrar mina drömmar och låter dem svepa ut ur fönstret likt en flygande drake.




Några nya drömmar i min anteckningsbok...

På en rad har jag skrivit att jag upplevt en dröm där jag åkte in i en tunnelbana och sen in i väggen med tandställning att skylta med.

Jag och en klasskamrat var och shoppade fula pälsvästar och mulliga vantar på någon secondhandbutik.

I en dröm hade jag en pojkvän som jag var på "isbjörnssafari" med. Vi var kanske 18-20 år och satt där i bilen och körde i snön med hans döda pappa i baksätet. Inte bokstavligt död, som om vi hade mördat honom, utan han satt där bak som ett spöke. En obehaglig dröm.

Min klass dog och lärarna var utklädda till Dracula bland annat, som i en collage-film med skräck som genre. Också en hjärtdunkande och handflatssvettande dröm. 

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Härliga pics :)!

2010-03-14 @ 19:06:26
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: wendela

fint!

2010-03-18 @ 22:11:16
URL: http://maniyak.devote.se
Postat av: ELIN

fairly odd parents! :D yeey :D

2010-03-28 @ 15:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0