out of sight.



Jag har varit hemma från skolan med illamående idag och igår. Där har ni anledningen till varför jag inte rört tangenterna och skrivit ett inlägg. Men imorgon ska jag gå. Oh... en annan sak. Jag har lagt undan fyra fina fynd på secondhand som jag förhoppningsvis ska köpa på fredag. En vit långärmad blus, två randiga stickade tröjor och en vit fransklänning med små hål i. Allt för 180 kronor bara!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det sova. Box imorgon efter skolan. Ser jag fram emot. Och Andra avenyn som jag spelar in just nu. Så att jag kan kolla på det sen och reta mina syrror som redan sett det... bara dem inte ser på "svambob fyrkant" eller nåt. Haha, det är sånt jag tänker på i skolan på lektionerna. Om vem som hinner först till tv-kontrollen när man kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Lisa

gillar första bilden

2009-03-03 @ 23:03:33
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lisa: Tack =)

2009-03-04 @ 07:13:27
URL: http://saltwaterandraybans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0