MÅNGA MÅNGALNA SKRATT.



Haremsbyxor lindex, tröja h&m herr, bikini h&m och halsband jc...

Idag har jag läst ut romanen "Leka bland vuxna", solat på både verandan och studsmattan med hysteriska flugor som en icke-ljuv-musik, försökt ta död på alla myggor surrandes runt mitt huvud, ätit sill och potatis, yogat, funderat, lyssnat på "Gammal sång", promenerat en sträcka som var tänkt 2,5 km men gick 300 m istället, för att jag inte kunde utstå myggen, kollat på inspelad spök-serie, men tv4 lekte glädjedödare, hackade och förstörde hela spänningen, duschat både varmt och kallt. Och nu sitter jag här och ska strax gå ner och äta jordgubbstårta med maränger och sen pastasallad som efterätt (lite fel ordning där). Och få presenter!

En annan sak. Min lyllo-lillsyrra åker vattenskidor! Eller hon sa att hon "skulle stå där bakom båten, med en kompis och med flytväst på". Det säger mitt moderliga-jag nej till... för att jag själv såklart skulle vilja vara där. Som min kompis sa för någon vecka sedan: "Alltså, Johanna, du ÄLSKAR vatten. Du dricker vatten hela tiden och vill bara bada". Haha. Det stämmer ju så bra! Kanske för att jag är ett vattendjur också, född i kräftans tecken. Och jag kom ihåg när jag hade fått ett glas juice med körsbär i (inte vatten då, men det stavas ändå TÖRST). Då hade jag hunnit dricka upp ALLT, och min kompis hade bara hunnit ta en klunk. Apropå vatten, så ska jag börja simma längder i höst. Ojojoj, nu måste jag sluta, ciao!!


Kommentarer
Postat av: ida

vad skulle du göra?

svara på min fråga i nattens inlägg..

skulle vara tacksam till tusen, vill vet vad du skulle göra!



take care♥

2009-07-24 @ 02:11:53
URL: http://idanderssons.blogg.se/
Postat av: javaneh

hejdu! ville bara berätta att jag tycker om din blogg hemskt mycket! puss

2009-07-25 @ 16:25:55
URL: http://javiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0